Segundo Congreso Internacional Sobre Masculinidades e Igualdad Educación para la igualdad y Co(Educación)

ENVIAMENT DE COMUNICACIONS
CALL FOR PAPERS

DATES:

Recepció d’ABSTRACT o RESUM fins el 10 de gener de 2025.

 

Confirmació per part del Comité Científic d’acceptació del resum de la comunicació : 17 de gener 2025.

 

Recepció del TEXT COMPLET DE LA COMUNICACIÓ  fins el 28 de febrer de 2025.

 

 Confirmació definitiva per part del Comité Científic d’acceptació de la comunicació 7 de març 2025.

INDICACIONS


Tant les persones inscrites en modalitat presencial com virtual poden participar en el congrés amb enviament i presentació de comunicacions.

Les comunicacions s’han d’adscriure als temes d’alguna de les vuit sessions científiques.

No oblideu inscriure-vos al congrés una vegada acceptada la vostra comunicació.

 

PAS 1. Enviament d’ABSTRACT o RESUM  fins al10 de gener del 2025.

Formulari per enviar ABSTRACT o RESUM.  

L’abstract o tesum ha d’estar compost per:

  • Títol Comunicació.
  • Nom i cognoms d’autors/es.
  • Adscripció institucional.
  • Correu electrònic de contacte.
  • Abstract o Resum de 300 paraules.
  • Paraules clau – màxim 5.
  • Idioma: valencià, castellà o anglès.

 

PAS 2. Confirmació ACCEPTACIÓ COMUNICACIÓ:

El dia 17 de gener del 2025 el Comité Científic informarà via correu electrònic sobre l’acceptació de les diferents comunicacions per a la seua participació en el Congrés.

 

PAS 3. Recepció del TEXT COMPLET DE LA COMUNICACIÓ. Data límit 28 de febrer de 2025.

  • Totes aquelles comunicacions acceptades seran publicades en el llibre d’actes amb el seu ISBN corresponent.
  • Extensió màxima 12 pàgines (bibliografia inclusivament).

La informació sobre el format de presentació per a la redacció del text complet de les comunicacions la trobareu als documents:

 

 

IMPORTANT


  • De totes les comunicacions acceptades en cada SESSIÓ CIENTÍFICA, el comité científic comunicarà les que es presentaran al congrés pels seus autors/es i les que seran referenciades breument per les persones relatores de cada SESSIÓ CIENTÍFICA.
  • Totes les comunicacions seleccionades pel comité científic seran publicades en el Llibre d’Actes amb ISBN.
  • En els casos en què la comunicació tingués més d’un autor/a, cal la inscripció de totes les persones en el congrés.
  • Només s’acceptarà un màxim de 2 comunicacions per autor/a.
  • Una comunicació pot tenir un màxim de 5 autors/es.

 

IDIOMES


  • Les comunicacions orals es presentaran a la seua SESSIÓ CIENTÍFICA corresponent en castellà, o anglès.
  • El text enviat de la comunicació per a la publicació a les actes del congrés es presentarà en castellà, valencià o anglès.

 

SELECCIÓ DE LES COMUNICACIONS ACCEPTADES


El Comité Científic n’analitzarà el contingut i els requisits establits, i procedirà, si escau, a la seua acceptació per a la seua exposició oral i/o publicació en les actes del congrés, cosa que es comunicarà el dia 7 de març de 2025.

Les comunicacions podran ser rebutjades pel Comité Científic si no responen al títol i al contingut proposat, si no fan cap aportació original, o si la seua qualitat no és l’adequada, o, en definitiva, no contribuïsquen a l’avanç del coneixement, per tractar-se merament d’una descripció de l’estat de la qüestió o una simple recapitulació de temes coneguts. Es prestarà una atenció especial al plagi i a l’ús indiscriminat de la Intel·ligència Artificial.

En tot cas, es rebutjaran les comunicacions que excedisquen de la dimensió màxima establida: 12 pàgines amb format de la plantilla, lletra Times New Roman 12, amb interlineat senzill (incloeu gràfics, notes i referenciat bibliogràfic).

EXPOSICIÓ ORAL DE LA COMUNICACIÓ


Les comunicacions escollides per ser exposades oralment durant la celebració del Congrés disposaran de deu minuts. La resta de les comunicacions seleccionades per a la seua publicació en el llibre d’actes no es defensaran durant el congrés, però seran breument presentades pel relator o relatora com a resum.