Segundo Congreso Internacional Sobre Masculinidades e Igualdad Educación para la igualdad y Co(Educación)

PARTICIPACIÓ

MODALITATS DE PARTICIPACIÓ

 

 

Oferim diferents modalitats de participació al congrés:

  1. Presencial amb presentació de comunicació
  2. Virtual amb presentació de comunicació
  3. Presencial
  4. Virtual

 

A.- ASSISTÈNCIA PRESENCIAL (AMB PRESENTACIÓ DE COMUNICACIÓ):

  • Accés al Congrés.
  • Participació en els debats.
  • Accés a les activitats paral·leles de l’esdeveniment acadèmic.
  • Accés a materials.
  • Accés al contingut de totes les activitats paral·leles en persona, incloent-hi converses en les pauses cafès, la roda d’homes contra les violències de gènere, la recepció i vi d’honor, el ball, les activitats culturals, les rutes turístiques guiades per Elx, etc.
  • Diploma d’assistència (24 hores) i reconeixement de crèdits ECTS.
  • Diploma de presentació de comunicacions.
  • Publicació de la comunicació en el llibre d’actes amb ISBN.

 

B.- ASSISTÈNCIA VIRTUAL (AMB PRESENTACIÓ DE COMUNICACIÓ):

  • Accés al Congrés en directe via online: discursos de benvinguda, conferències, taules rodones i sessions científiques.
  • Participació en els debats a través del xat dels canals de zoom.
  • Diploma d’assistència (24 hores) i reconeixement de 0,96 crèdits ECTS.
  • Diploma de presentació de comunicacions.
  • Publicació de la comunicació en el llibre d’actes amb ISBN.

 

C.- ASSISTÈNCIA PRESENCIAL:

  • Accés al Congrés.
  • Participació en els debats.
  • Accés a les activitats paral·leles de l’esdeveniment acadèmic.
  • Accés a materials.
  • Accés al contingut de totes les activitats paral·leles en persona, incloent converses a les pauses cafès, la roda d’homes contra les violències de gènere, la recepció i vi d’honor, el ball, les activitats culturals, les rutes turístiques guiades per Elx, etc.
  • Diploma d’assistència (24 hores) i reconeixement de 0,96 crèdits ECTS.

 

D.- ASSISTÈNCIA VIRTUAL:

  • Accés al Congrés en directe via online: discursos de benvinguda, conferències, taules rodones i sessions científiques.
  • Participació en els debats a través del xat dels canals de zoom.
  • Diploma d’assistència (24 hores) i reconeixement de 0,96 crèdits ECTS.

 

Nota:

Per rebre el diploma d’assistència cal constatar que s’ha assistit almenys al 85% del congrés. Es comprovarà tant l’assistència presencial com la virtual.

Per rebre el diploma de presentació de comunicacions, totes les persones autores han d’estar inscrites al congrés.